sobota 23. února 2013

Talika lipocills serum

Od dubna 2012 do listopadu 2012 jsem využila metody prodloužení řas typu řasa na řasu. Nejprve jsem měla diamond lashes a poté emporio lashes ( které dle mé osobní zkušenosti jsou horší ). Když jsem se rozhodla prodloužené řasy sundat čekala mě nepříjemná podívaná!! Mé řasy byly úplně zničeny a zbyly jen baby lashes, na které se nelepily umělé. Cítila jsem se nepříjemně a řasy nerostly.
Ale každý problém má i své řešení. Vyzkoušela jsem serum na podporu růstu řas Talika ( k dostání v síti parfumerií Douglas ). Serum se používá 28 dní, ale mě lahvička vydržela už téměr 2 měsíce a ješte stále ji používám. Serum se nanáší 2x denně, podél kořínků řas pěnovým aplikátorem a pote řasy pročesat kartáčkem. Serum doporučuji všem, kdo má s řasami jakýkoliv problém, zejména těm, které se po skončení prodlužováni řas dostanou do stejné situace jako ká...

xoxo

Žádné komentáře:

Okomentovat