sobota 27. října 2012

Inspirace na nehty / Nails inspiration

Na podzim mám ráda tělové nebo tmavé barvy, ale rozhodla jsem se je tentokrát trošku oživit. Tentokrát jsem zvolila laky za babku (essence)

CO POTŘEBUJEŠ:
Podkladový lak
Lak nude (tělový) odstínu
Lak se třpytkami
Tenký štěteček ( párátko )
Svrchní nebo transparentní lak
Trošku trpělivosti :)

JAK NA TO:
Vždy začínám podkladovým lakem. Nejraději mám Sally Hansen.
Potom následují 2 vrstvy nude laku.
Teď přijde lehce náročnejší část:) lakem s ťrpytkami uděláme ve spodní části nehtu hutnou kapku a štětečkem rozetřene do ztracena.
Vše přetáhneme bezbarvým lakem. U mě opět top coat od Sally Hansen.


When fall comes I prefer nude or dark colors. This time I've decided to make them a little bit glamorous yet super cheap!

WHAT YOU NEED:
Base coat
Nude nail polish
Glitter nail polish
Thin brush or pick
Top coat
Bit of patience :)

HOW TO:
First of all you need to put base coat on bare dry nails.
Then apply two coats of nude nail polish and let it dry.
After that comes a bit annoying part :) Make a big drop of glitter nail polish at a bottom part of nail and with a thin brush spread the nail polish gently over the nail BUT do not spread it to the very top of the nail!
Cover your hard work with top coat and enjoy your glamorous look!

xoxo

Žádné komentáře:

Okomentovat